Výjimečný. Zábavný. Agresivní. Přitažlivý. Agresivní a zároveň velmi osobitý design s úžasnými prvky okruhového nářadí tentokrát nese italský rukopis a za jeho kvalitu ručí skvělý španělský designer Carles Solsona Marti. „Hrajte a vyhrajte, nebo se jen vozte …“ každý den jízdy bude vaše šťastná výhra … to je CFMOTO 300SR!
5 LET záruka!!
Motocykl CF Moto 300SR
- CFMOTO 300SR. Zkratka "SR" znamená Sport Racing, ale je motocykl pro užívání na každý den. A i když tak vypadá, není to okruhový nástroj na dramatické nahánění setin sekund na okruhu. Za jedinečným designem stojí tentokrát italské design studio Modena 40, pod vedením zkušeného španělského designéra Carles S. Martiho (mj. se podílel na designu motocyklů MV Agusta). Obě světelné LED rampy jsou jako celky projektovány s důrazem na vysoký světelný a zároveň estetický výkon a tím nabízejí zvýšenou bezpečnost v provozu přes den i v noci. Světelná technologie navazuje na zcela nový přístrojový panel typu TFT (5,5 "), který nabízí dva módy zobrazení SPORT a ECO. Jas obrazovky se automaticky přizpůsobuje intenzitě vnějšího světla a pokud jste uživatelem komunikační sady v přilbě, váš smartphone si můžete spárovat s TFT displejem, přičemž tlačítka displeje vám umožní hovor přijmout, či ukončit.
- Vaším skvělým společníkem při jízdě bude skvěle výkonově naladěný motor, který vás i díky silnému točivému momentu v provozu udrží přesně tam, kde potřebujete. Kontrolované zrychlení zajišťuje vstřikování BOSCH, které má za úkol optimální spalování i maximální výkonnostní účinnost vstřikovaného paliva. Tomu je přizpůsobeno i sací potrubí a spalovací komora, což má za účinek maximum dodávaného výkonu při minimální spotřebě. Aby motor šlapal hladce, o to se stará vyvažovací hřídel jakož i technika DOHC, tedy dvojitá vačka. Výsledkem je citlivý projev výkonu ve vysokých otáčkách. Zajímavostí je i tepelně-izolační vrstva na povrchu pístu, která minimalizuje tření pístu ve válci, tím snižuje chlazení a zároveň napomáhá k úspoře paliva při nejlepší účinnosti spalování. A nakonec hlava válce je vybavena technologií, která nejen snižuje vibrace, ale přispívá i k menší hlučnosti motoru.
- CFMOTO 300SR disponuje USD vidlicí se zdvihem 37 mm. V této třídě není vůbec standardem používat tento typ vidlice, motocykl i díky ní přesně vede stopu a předvídavě zatáčí do myšleného směru, přičemž hravě zvládá problémové nástrahy asfaltu. Společně s centrálním zadním tlumičem s nastavitelným předpětím umožní spokojenou jízdu celé posádce motocyklu. Kyvná vidlice je odlévaná ze slitiny hliníku a v kombinaci s ocelovým rámem vytvářejí pevný charakter pro sebevědomou jízdu v různém prostředí a situacích. Brzdy si dělí po jednom kotouči vpředu a vzadu a soustředěná brzdná síla je vždy vpředu (4pístkový třmen), proto je páčka přední brzdy velmi přesná a jemná. Ale když už na ni zatlačíte, spolehnout se můžete na spolehlivé ABS Continental.
- Ergonomické ovládání je spojeno s příjemným posedem, přičemž sedadlo ve výšce 780 mm je optimální skoro pro každého jezdce. Jako jezdec se díváte do kokpitu nefalšované závodní mašiny. Tento dojem vám umocňuje především osazení a pozice řídítek, ale obsluha motocylku je zcela přirozená a civilní. Příjemný posed dovolí jezdci doslova zapadnout do motocyklu, při jízdě se stáváte součástí motocyklu s jemným náznakem sportovního posedu. Obratná manipulace, sebevědomá jízda na silnici, minimální neodpružená váha, precizně fungující 6stupňová převodovka. Všechny parametry v této třídě jsou přímo ideální a vše na motocyklu je nastaveno ve smyslu přirozené ergonomie, pohodlí a intuitivního ovládání.
- Motocykl CFMOTO 300SR je homologován pro silniční provoz jako dvoumístný motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2 od 18 let. Jako tradičně je u strojů CFMOTO dovozcem poskytována exkluzivní nadstandardní záruka.
- 5 let záruka!
- 292,4 cc 4-ventilový, 4-taktní jednoválec, DOHC, kapalinou chlazený
- Převodovka manuální, 6 stupňů
- Antihoppingová spojka
- Přední odpružení - USD, obrácená teleskopická vidlice
- Zadní odpružení - monoshock s nastavitelným předpětím
- Pneumatiky CST: Přední: 110/70 R17 Zadní: 140/60 R17
- Kotoučové brzdy J.Juan (Španělsko)
- Přední a zadní pancéřované brzdové hadice
- ABS Continental (GER)
- Dvě mapy řízení - RAIN a SPORT
- ECU Bosch (GER)
- TFT 5,5" barevný přepínatelný displej s nastavením intenzity jasu
- Podvětlené ovladače
- T-Box - komunikační jednotka
- Kompletní moderní LED osvětlení
- Design Modena 40
- Barvy - exkluzivní stříbrno-modrá, černá
- Motor: 1-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 4 ventily
- Zdvihový objem: 292,4 ccm
- Vrtání x Zdvih: 78 x 61,2 mm
- : 11.3:1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka manuální, 6 rychlostí, antihoppingová spojka
- Odpružení: přední vidlice USD, zadní monoshock
- Brzdy: kotouč Ø 292 mm čtyřpístkový (p), Ø 220 mm (z); J.Juan
- ABS: Continental ABS system
- Ráfky: 3,5x17MT, 4x17MT
- Pneumatiky: 110/70 ZR 17 , 140/60 ZR 17 (h)
- Délka: 2010 mm
- Šířka: 750 mm
- Výška: 1080 mm
- Výška sedáku : 780 mm
- Světlá výška: 135 mm
- Poloměr otáčení: 4,7 m
- Nádrž: 12 l
- Hmotnost: 165 kg
Příslušenství a doplňky daného modelu…..
