Rubriky
ATV & QUAD - pracovní CFMOTO Gladiator X625

CFMOTO Gladiator X625

Nejnovější Gladiator v exkluzivním designu rakouského studia Kiska. Výrobce CFMOTO opět dokonale zpracoval požadavky na silný a moderní stroj a do světa vypouští jeden z nejsilnějších jednoválců. Konstrukčně i designově zcela nový stroj navíc přichází poprvé v kategorii 600 ccm v krátké i dlouhé verzi. Zcela nový CFMOTO Gladiator X625 / X625-A potvrzuje mimořádný cit pro design, zpracování, ergonomii a použití moderních technologií. Fantastické jízdní vlastnosti, maximální výbava v ceně včetně nového progresivního posilovače řízení (EPS) či kompletního LED osvětlení, dělají z novinky Gladiator X625 / X625-A favorita celého segmentu jednoválcových čtyřkolek. 

CFMOTO Gladiator X625

  • Očekávaná novinka CFMOTO Gladiator X625 / X625-A finálně doplňuje celou řadu strojů CFMOTO Gladiator s rukopisem design studia Kiska. Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto minimální přesah před přední nápravou, díky které stroj disponuje vysokou hodnotou předního nájezdového úhlu, skvělou ergonomii a polohu jezdce či v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce.
  • Přední i zadní světla disponují kompletně nejmodernější LED technologií a pokud se podíváte na propojení zadních světel horizontální světelnou linkou, máte pocit, že vidíte sportovní auto a ne čtyřkolku. Nový palubní LCD displej zprostředkovává jasné a zřetelné informace za každých světelných podmínek, přičemž najednou monitoruje až 12 palubních údajů.
  • Nový motor kategorie 600 cm3 vychází z více než 20-letých zkušeností a nepřetržitých inovací. Mimořádně živý moderní motor splňující všechny normy je vybaven vysoce spolehlivým vstřikováním i zapalováním od německé značky BOSCH. Výkon motoru sa přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N, které vám umožní zdolat nejrozmanitější překážky, jaké čtyřkolce nabídnete - písek, bláto, hlínu, sníh či extrémní stoupání. Chladící soustava prošla modernizací a chlazení je naddimenzované pro těžké nasazení stroje v jakémkoliv prostředí.
  • Revidované je celé nastavitelné odpružení (vpředu 160 mm, vzadu, 230 mm). Nezávislé zavěšení kol na "A" ramenech podtrhuje světlá výška 280 mm. Podle volby terénu se dá odpružení přenastavit na 5 různých pozic přičemž podvozek jako celek vám umožní přímo "kobercovou" jízdu nehledě na obtížnost terénu.
  • Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení), je v obou verzích - dlouhé i krátké součástí základní výbavy. Jeho činnost se automaticky odvíjí od rychlosti ATV, a tak je velmi bezpečným pomocníkem jezdce i při nepředvídatelných situacích jak při manévrovnání v težkém terénu, tak při rychlých silničních přesunech.
  • Pohodlí, bezpečnost a plná ochrana právem patří posádce. Masivní, luxusně provedené, dělené sedadlo spolujezdce s opěradlem je připraveno na dlouhé cesty, spolujezdec se bude cítit ještě více bezpečnější, pokud se bude držet ergonomicky laděných madel. Plošinové stupačky jsou u modelu X625-A různé výškové úrovně pro jezdce a spolujezdce. Masivními chráničí rukojetí bude zároveň chráněna i technika např. před větvemi, či jinými překážkami. Motor je plně zakryt odolnými kapotami z tvrzeného plastu a veškeré prvky jsou projektovány tak, aby zajistily stroji i posádce maximální ochranu. Pro bezpečnost při brzdění se starají čtyři brzdové kotouče. Celý brzdový systém je zmodernizovaný, nyní poskytuje ještě razantnější a zároveň i hladký brzdný účinek s přesným dávkováním brzdné síly. Nový Gladiator je samozřejmě vybaven elektricky přepínatelným pohonem 4x4 s možností 100% uzamčení předního i zadního (EURO5) diferenciálu.
  • CFMOTO Gladiator X625 / X-625-A je již v základní ceně nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - posilovač řízení (EPS), silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, kompletní LED osvětlení, prostornou schránku pod sedlem, prostornou zadní schránku, nový atraktivní LCD displej, luxusní 12" ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (verze X625-A), ochranné blástry na ruce.
  • Gladiator X625 / X625-A úspěšně navazuje na své legendární a mimořádně populární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech, stali se nejoblíbenějšími čtyřkolkami své kategorie a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR.
 
  • 5 let záruka!
  • Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky
  • Variator CVTech (Canada)
  • EPS - progresivní posilovač řízení v ceně
  • Vstřikování BOSCH (Made in Germany)
  • Kompletní LED technologie
  • 4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu
  • Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami
  • Nové ergonomické ochranné kryty řidítek
  • Luxusní 12 “duralové disky kol
  • Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem
  • Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
  • Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní)
  • Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A)
  • Zadní úložná schránka
  • Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
  • Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)
  • Benzinová nádrž: 18 litrů 18 litrů
  • Olej motorový: 2,8 litru 2,8 litru
  • Délka: 2085 mm 2235 mm
  • Šířka: 1180 mm 1180 mm
  • Výška: 1220 mm 1390 mm
  • Rozvor (standard/prodloužený): 1280 mm 1480 mm
  • Suchá hmotnost: 375 kg 395 kg
  • Systém pohonu: Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
  • Náhon kol: Kardanovými hřídeli Kardanovými hřídeli
  • 4x4 pohon: Odpojitelný Odpojitelný
  • Přední pneu: 25x8-12 25x8-12
  • Zadní pneu: 25x10-12 25x10-12
  • Brzdový systém:
  • Brzdy přední: Kotoučové hydraulické Kotoučové hydraulické
  • Brzdy zadní: Kotoučové hydraulická Kotoučové hydraulické
  • Parkovací brzda: Ano Ano
  • Odpružení:
  • Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Nezávislé, seřiditelné odpružení /
  • Dvojitá ocelová A-ramena
  • Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Nezávislé, seřiditelné odpružení /
  • Dvojitá ocelová A-ramena
  • Motor:
  • Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
  • Vrtání x zdvih: 91 x 89,2 mm 91 x 89,2 mm
  • Objem motoru: 580 cm3 580 cm3
  • Startování: Elektrickým startérem Elektrickým startérem
  • Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
  • Mazání: S mokrou skříní S mokrou skříní
  • Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch Elektronické vstřikování Bosch
  • Zapalování: ECU Bosch ECU Bosch
  • Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů Bezolovnatý benzin 95 Oktanů