Nejsilnější a mohutně dimenzovaný 4×4 Gladiator X1000 Overland přináší do světa pracovních čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků, které v kombinaci s extrémní výbavou dělají z Gladiatora v jedinečné edici favorita celého segmentu velkých dvouválcových čtyřkolek!
Přichází nový CFMOTO Gladiator X1000 Overland!
5 LET záruka!!
CFMOTO Gladiator X1000 OVERLAND
- Přichází nová úroveň dobrodružství, volnosti, zkoumání, objevování, kempování ... přichází vaše svoboda. Nebojte se neznámých, vzdálených, či neprobádaných míst. Nový Gladiator X1000 Overland vytváří nové pojetí čtyřkolky a zjistíte, že význam slov "užitkový stroj", se tímto modelem mění i na "dobrodružný partner". Po motorické a konstrukční stránce je téměř shodný s nejprodávanější čtyřkolkou ČR a SR, modelem Gladiator X1000 V-Twin EPS.
- V čem se ale od klasické verze liší? Jeho jedinečnost je v zameření na dobrodružství - zvýšená ochrana a výbava po všech stránkách - to je OVERLAND - maximálně vybavený stroj pro všechny druhy dobrodružných výprav, expedic i pro těžké pracovní nasazení.
- Exkluzivní výbava Overland:
- Velkoobjemové prémiové boxy - designově, ale i technicky sladěny do kompaktního celku a samozřejmě poskytují dva samostatné úložné prostory (105 l hlavní + 41 l středový box, celkem 146 l) s ochranou proti vodě IP56 Modulární systém sedadla spolujezdce - umožňuje buď přidat nebo odejmout střední box, čímž vás automaticky napadne, že Overland je homologován pro dvoučlennou posádku. Oba boxy jsou odnímatelné, sedačku za box vyměníte expresně a když dobrodružství pomine, máte doma opět poslušnou ale velmi silnou, užitkovou, dvoumístnou čtyřkolku. Hlavní box se na desku kotví bez použití nářadí systémem CF-CONNECT, což vám zajistí instalaci a reinstalaci během 60 sekund. Ocelový ochranný rám - Overland ihned na první pohled zaujme mohutným ocelovým rámem vpředu i vzadu (průměr trubek je 38 mm), který je důmyslně konstruován tak, aby i v těch nejextrémnějších případech chránil nejen důležité části stroje, ale především posádku. Dokonce i při převrácení na bok dojde jen k minimálním poškozením důležitých částí stroje. Integrovaná LED světla - přídavné LED světla (2 x 18W), které jsou integrovány v ochranných panelech z tvrzeného, velmi odolného plastu. Nejenže skvěle svítí, ale dodávají stroji agresivnější výraz. Ochrana podvozku - nová odolná celopodvozková ochrana, skládající se ze 6-ti samostatných částí. Přední část, která je vystavena největšímu riziku, je z 3 mm tlustého hliníku, spodní 5-prvková ochrana je z mohutného 8 mm silného polyethylenu vyráběného za pomoci technologie HDPE. Rozšiřovací lemy - na obou stranách, které se táhnou návazně od předního blatníku, kolem plošin stoupaček a na konec zadního lemu blatníku. Není to jen ozdoba, ale především ochrana posádky v těžkém blátivém či štěrkovém prostředí. Lemy jsou z až 8 mm silného polyethylenu vyráběného s vysokou hustotou pomocí technologie HDPE. Mají vysokou odolnost a zároveň pružnost a flexibilitu vůči všem překážkám. Disky BEADLOCK - 14 "značkové disky se vyznačují extrémní odolností, unikátním designem a praktičností. Vnější barevný lem z lehké slitiny je přichycen na discích 16 šrouby. Pokud budete potřebovat extrémně podhuštěné pneumatiky, bočnice pneumatiky díky tomuto prvku získává přidanou opěrnou a ochrannou plochu a zároveň vyšší trakci pro značkové a velmi osvědčené pneumatiky o průměru 27 "zn. STAG. Overland dosahuje světlou výšku 300 mm. Ochrana rukojetí a čelní sklo - plná ochrana rukou jezdce s přidaným předním praktickým nízkým čelním štítem. Štít je vyroben z odolného akrylátu, který je odolný vůči slunci, probarvení a částečně chrání jezdce před větrem. Design a styl - Overland byl obdařen jedinečným prémiovým lakem inspirovaným druhou nejtvrdší horninou v přírodě - žulou. Kovový lesk dodává stroji technickou smyslnost, modré grafické doplňky zase nádech moře, oblohy, hor a dobrodružství zároveň. Celý koncept byl převtělený do sériového modelu a všechny přidané prvky důmyslně zapadají pro ty, kteří mají rádi dobrodružné expedice a po návratu mohou stroj denně používat na další účel. To že špičkový dynamický design pro CFMOTO vytváří rakouské designové studio Kiska design již dnes považujeme za úplnou samozřejmost.
- Kompletní výbava Overland v ceně - viz popis stroje!
- Extrémně výkonný zcela nový 1000 ccm motor s válci do “V” o výkonu až 85 Hp
- EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně
- Vstřikování BOSCH (GER)
- Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu
- Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
- Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
- Zcela nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče / ELKA St.3 (volitelně, zvýhodněná cena)
- Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů
- Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
- Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s integrovaným ochranným štítem
- Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol se systémem BEADLOCK
- Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
- Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
- Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
- Špičkové přední i zadní LED osvětlení
- Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
- Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
- Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)
- Kapacity:
- Benzinová nádrž: 30 litrů
- Olej motorový: N/A
- Délka: 2310 mm
- Šířka: 1250 mm
- Výška: 1420 mm
- Rozvor: 1480 mm
- Suchá hmotnost: 430 kg
- Systém pohonu:
- Převodovka: Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
- Náhon kol: Kardanovými hřídeli
- 4x4 pohon: Odpojitelný
- Přední pneu: 27x9-14
- Zadní pneu: 27x11-14
- Brzdový systém:
- Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
- Brzdy zadní: Kotoučové hydraulické
- Parkovací brzda: Ano
- Odpružení:
- Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
- Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
- Tlumiče Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
- Motor:
- Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
- Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
- Objem motoru: 963 cm3
- Startování: Elektrickým startérem
- Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
- Mazání: S mokrou skříní
- Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
- Zapalování: ECU Bosch
- Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů